Monday, January 11, 2010

tensen AJL...

post semalam tuh patutnye aku tulis AJL 2009 ar..suke hati buh 2010..hahaha biase la skrg kang tulis tarikh jek 2010..x igt lak aku tu lagu2 2009 yg bertanding...ape2 je lah x penting pun...Yang aku nak cite nih..yg leh jd tensen kat AJL mlm td...bukan sebab ade lagu aku suke x menang ke hape..mcm aku ckp, aku x sokong sesape pun..hehehe..yg leh jadi tensen tuh..stat akim nyanyi ujan turun...mmg bersyukur sgt la coz tangki air leh penuh..but...tingin nak tgk yuna n faizal tahir nyanyi kan..huhuhu nak tau sape yg menang lagik...huhuh mulenye aku tggu gak..tp smpi 11 suku ujan x benti2 gak..so aku pun masuk bilik..tido lagik bagus kan...si ag mulenye nak tgu gak..kot2 la ujan reda..udahnye 1130 ujan makin menggila..so dia pun masuk tido...sooo AJL kali ni x bes sbb x dpt tgk smpai abis...hehehe bile ulangan ek??? dgr2 kata aizat nyanyi bes bwk 1 rombongan ha..nak jgk aku ngk..tp aku suke suare minah india yg time aizat nyanyi lagu pergi tuh..merdunye...

tahniah
la pada yang menang..sape2 x menang tuh sabo je la..
dah gi pentas akhir AJL ok dah la tuh...


---------------------------------------------------------
GB dah dtg...sian gb makin kurus kering pas kene denggi nih...
hopefully xde sesapa la kene denggi ek..wisau aku...

No comments: