Wednesday, January 13, 2010

Cuti Oh Cuti...

hari ni meting kokurikulum...smlm meting staff..sok meting koko lak..semalam x sempat bincang pasal cuti..hehehe aku ni dlm meting bukan amik port ngt..ye la setakat ngaja pra mls aku nak sibuk2 kat bahagian skolah tuh..baik aku urus pra aku tu jek...aku bukan jenis gile jawatan pun...lagi pun misi aku taun ni nak pindah..hahahhaha keji tol...xde ar aku mmg camni x bp nak jawatan..so aku tukang memeriahkan meting ok la...lagi kalo masuk bab cuti..aku terus segar bugar mato..hahaha...taun ni jawatan atas2 byk dah rombak..Ag x nak jd PK1 dah..so diganti ngn rafik..ok la rafik pun dah lama kat sini & mmg akan lama tu kot...kawen org sini la kekdahnye......si Anthony pun dah letak jawatan,,so PK. KO bg kat Pian..than Faried dah mengganti kekosongan PK HEM yg ditinggalkan oleh Patrick....ohhh patrick mesti kau sedang berbahagia bersama anak & isteri kan.... :)

Dan aku masih terus di pra..x kisah le...wlaupun pening gak aku ngn budak2 ni ..ala br 2 mgu kan..lama2 nanti ok la tuh..dah dpt baca sikap memasing..macam2 ragam dak2 nih...
aku kene jg ketua panitia seni..ces..x nak mulenye..tp dah xde sape..cikgu skit kan terpakse la aku terima..emrrmmm pe la xtvt aku nak wat tuk seni ni ek..tye cikgu kimy ar..heehhe sbb dia pun ketua panitia seni kat kl tuh..hehehe...

dan hari ni msuk bab cuti..perbincangan pasal cuti tuk bulan 6 nih...actually skolah terima 2 pekeling...1st bertarikh 7 dis 2009 kata cuti dianjak pada 31mei..tp tgk pekeliling baru bertarikh bp ek..ase 17 dis kot..pembatalan semula cuti yg dianjak..so back to takwim asal...so pe lg strategi kene susun dah...isnin 31 mei wat cuti peristiwa..selasa & rabu 1 & 2 jun cuti hari gawai..so khamis ngn jumaat 3 & 4 jun wat cuti berganti...sooooooo dpt la cuti 3 mgu bulan 6 nih..yehaaaa...mtk2 xde la perubahan lagi..aku nak tempah tiked dah ni...lmbt2 gler mahal..skrg pun dah 350 pegi balik..kalo lambat lagi sure lg mahal ni..so kene tempah cepat kan..sape nak tolong aku???DEMAKKKKKK!!!!!..heheheh demak aku harap di dpt tlg aku....

aku plan balik khamis mlm 27 mei..sbb jumaat cuti wesakday,..than balik miri semula pagi ahad 20hb jun...x sabo lak ase nak cuti lame..heheheh...bulan 3 nih cuti smgu jek...x cukup ase..dgn ayhlangnye keje..so bp hari jek aku dpt jejalan. leh lik kmpg kan..huhuhu...

ermm cuti tuk raya masih KIV..x dpt nak diputuskan..mtk2 kementerian kaji smule takwim tuh..ntah ape2..raya ke2 dah kene lik mir..cittt..ape hal beb...gilo pe...kot skolah belakang umah jek xpe gak...kan.kan..semoga ade berita gembira nanti...

------------------------------------------------
harap2 aku dpt pindah bulan 6..
x kisah ngt dah kalo raya x cuti lame..heheh
e

No comments: