Friday, January 8, 2010

aduyaiiii...

ADEHHHH...hari ni sakit tol mulut aku.
.kene mata ikan a.k.a ulser...dah 3 4 ari sakit2 cm nk jd ulser ni..
tp ari ni kemncaknye..pedih weiii..
ase cam mulut beso jek..
2 bijik lak tuh...dokat2 so ase cm dah nak bercantum...
huhuhuh...
nape aku senang sangat jd mata ikan nih????
nak kata x minum air masak..
ishhh air masak la yg aku balun jek..( mls wat air manis la tuh ..)
musim panas kot..ade member aku ckp kulit aku nipis..
hahahah pe2 je la..asalkan copat sembuh...
dalam setahun seingat aku x penah sekali pun x penah jd mata ikan nih...
kadang2 setaun mau dekat 7 - 8 kali..huhuhu

----------------------------------------------------------------------
xde mood ngaja ari ni mulut sakit..tp aku layan kan jugak budak2 ni..
happy budak2 tahun ni ade bagus + cerdik skit dr budak tahun lepas..
cepat paham arahan dan mudah di ajar..
mudah-mudahan budak2 kali ni x byk olah..

nak jadi cikgu baik taun nih..yey!

No comments: