Sunday, January 10, 2010

Anugerah Juara Lagu 2010..


Ni hiburan tuk mlm ni...actually aku pun x tau lagu pe yg gi AJL ni...ntah sape2 ntah..yg aku tau ade aizat, yuna, faizal tahir, misha, stacy..tu je la, tu pun aku x tau pe tajuk lagu nye..hahahha...aku mmg x berapa sgt lagu2 ni..bukan nak kata aku x dengar lagu melayu..lagu omputih lagi la kau x tau...mmg aku jenis x suke dgr lagu kot...
setakat dengar2 sekali lalu je kat tinge..kalo nak ingat2 ni mmg payah... ntah dari dulu aku x suke dengar walkman ke, mp3 ke..sakit tinge ase kalo buh earphone kat tinge nih,,x selesa...lewat ujung taun lepas aku ade beli mp3..konon2 nye nak dgr2 lagu la time2 nak tido ke, aku buh lagu2 yg best2 jek..x byk pun x smpi 30 lgu..lagu nasyid yg byk nye..hehehe..sudahnye byk xdengar dari dgr..sbb sakit la tinge nih kalo brg2 pasang earphone...so aku tgl kan kat ayhlang cuti td...si roomate ngn housemate aku leh tido pasang earphone smpai ke pg..heran aku...ke aku sbb aku tido ganas pusing kiri kanan?? hanya yg tido ngn aku yg tau kan...hehehe

so sape yg menang malam ni aku x kisah la..sbb aku pun xde nak sokong sesape..hehehe...just nak tgk for fun kan..layan kan aje,,,hehehe...

---------------------------------------------
suke tgk ilkan AJL ..
kreatif walaupun sempoi jek...

No comments: