Saturday, January 9, 2010

BoRiNg la pulakkk..........


Alahai boring la pulak cuti2 nih...hari ni tinggal sorg kat umah.. si hab mmg dah gi miri dari khamis td atas urusan pengesahan jawatan..aku bile lagi??? menci tol la...adoi la..
ampeh tol...xpe sabo maklang..x lame lagi ar tu....

dan tghhari td si Ag ngikut set2 cikgu laki gi piknik..si rafik beria ajak piknik reramai..memandangkan ade hulux baru la kekdahnye...nampaknye rafik semakin maju dah beli hulux baru so pas ni rebut hulux rafik pulak ar nak turun miri..hahaha masyukkk ar rafik ek...Nape aku x join??? sombong? ishh xar..kerana ulser menyerang mulot aku ni ar aku x join..aku maleh le..kang tersangat bersuka ria kang tersogel mulut aku kang pedih lak..dah tu depa dok bako2 ayam la...kang memeleh jek air liur aku ngk...aku nak mkn pun xdo mood kalo dah gini sakitnya mulot aku nih..huhuh..xpe2 lain kali ajak rafik piknik lagi..yey!!..

sooooo aku sungguh bosan...nak tido mate ni x mau pejam lak...net ni naik jemu dah aku dok tekan2..busan2...aduyaiiiii...copat la malam...eh 1 mgu dah abis..so tgl 9 minggu lagi nak balik somban..yey!!!..skrg aku dok kire mgu jek..sedey weii idop camni..idop ntah ape2..xde life lgsg..gi skol blk skol..tu je la..xde la nak soping2 cuci mate ke..btl2 tgk umah ngn skol jek..layan tb layan tenet,,,waaaaa.....

------------------------------------------------------
i miss ayahlang ar..hukhuk :(


No comments: