Wednesday, January 6, 2010

06.01.2010

hari ni sebulan dah aku bergelar isteri...cam iye x iye jek...hahahah...baru sebulan so xde pe yang nak diceritakan...wat masa ni semuanye ase happy jek..mudah-mudahan sampai bile2 la bahagia..tp org penah cakap sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula hidup berumah tangga...eces...tp aku setuju sangat la..mustahil suami isteri tu x penah nak gaduh2, nak majuk2 kan..tipu ar kalo x penah...aku yg br sebulan kawen ni pun penah gak ase nak majuk..hikhik..ase?? bukan dah majuk ke??hahaha ayahlang sila jawab....ala gaduh2 sayang, majuk2 manje xpekan...baru la ceria umahtangga kan...bukan sampai tahap nak baling pinggan mangkuk @ sepak terajang...so aku masih tahap hapy ceria la nih...hikhik...

actually we'll selamat dinikahkan tanggal 5 disember 2009 jam 9.30pm di surau Al-hidayah depan umah aku jek...tp we'll sepakat kalo nak ingat tarikh kawen ni amik 6 hb..sebab time tu majlis kenduri kendara nye & paling penting same ngn tarikh stat kapel 6 disember 2003..heheh so igt skali jek...poyos sungguh bunyinye kan...hahahaa..suke ati aku..lalala...

ermm...masa memula nak tglkan ayhlang serius ckp aku ase sedih ngt..mcm2 aku pikir..aku takot kalo aku xdpt lawan rasa rindu,,takot x dpt pindah,,takot mcm2 la..tp alhamdulillah aku ase cam biase jek..xde la ase rindu sgt ke..( sory ayhlang..ingt mmg ingt tp xde la rindu sgt..heheh) ..maybe dah biase dok jauh2..dulu zaman cintan cintun pun bukan slalu jumpe kan..so ok je la..layan jek...kwn2 buat aku x pikir ngt..hidup mesti ceria..yehaaa...dan kini ase kembali bujang..hahaha..ayhlang tolong jangan mare ok...

untukmu semoga kan abadi
kasih ihklas cinta semoga kan terjaga;
itulah dua senandung harap setiap kali terucap sebelum lelap mimpiku

untukku semoga kan terkuatkan cinta
keindahan terindah cinta semoga tak kan kusam oleh waktu;
itulah dua sapaan kata yang mengawali awal aku terjaga

untuk kita semoga kan tersatukan hingga masa nanti
perbedaan terlahirkan untuk kita semoga tak akan memisahkan;
itulah dua lantun doa yang setiap nafas terhembus aku ucap

semoga kita………

terkuatkan oleh waktu dan masa….
tersatukan oleh kesaksian bumi dan langit ….

dan terabadikan oleh cinta ……


-------------------------------------------------------------
p/s; doakan aku cepat pindah okeh...




2 comments:

Azwani Shaari said...

happy 1st month anniversary... lupa lak ktorangnya smlm.. isk isk.. kalau ingat sure dah wish2 kat fesbuk..hihih

Chigu LiNa said...

hehhehe TQ wani...baru2 ni mmg gian nak ngira anniversary..hikhik