Monday, October 5, 2009

RaMaH taMah AidiLfitRi - SKLM 2000-




RAYA...RAYA...sabtu malam ahad telah diadakan majlis ramah tamah aidilfitri peringkat sekolah..hahaha..BM jek ayat....so mlm tuh semua warga sekolah ( chigu2 ngn pekerja sekolah + nembiak tahun 6 jek) memeriahkan majlis ramah tamah nih...semua pakat melaram yang pompuan le terutamanya....aku?? biase la sempoi nye manusia...aku pakai baju batik sekolah along jek..hahah aku suke ngt baju tuh..tp along x suke..so aku amik bwk sini balik cuti raya td..aku suke sbb kain dia sejuk kalo pakai..warna pun cantekk...tp yg malang nye..kain baju ni dah tebakar kene iron..huuhhuhu kalo mak aku tau sure kene bebel sbb suke iron panas2..khamis ari tu la,aku nak pakai bj tuh gi skolah, nah br letak iron dah berlubang..hhhuhhu..iron baru la katakan..ayahlang bg time nak balik sini ari tu..huhuhu ayahlang iron tu dah makan kain i tau...so mlm tuh aku nak pakai gak baju tu, so aku amik kain bj kebaya oren..kain nye kotak2 so cam sesuai jek ngn kaler baju tu..x sesuai pun aku redah jek..hahahha...pedulikkkkk........so marilah saksikan kemeriahan malam itu...selamat hari raya aidilfitri 1430......

kaum2 perempuan bergambo sebelum majlis...


smile :) ...Azri, pian, pja, aku, madam nor, ant & nabila..

bersama nembiak yang ayu2 berbaju kurung...

adehla hai...net lambeb nak mampos..x dpt nak upload gambo bebanyak..hampeh jek..lame aku tgu...so tu je la gambo aku sempat upload kang rajin aku buh lagi..hehehe...maklum le zaman skrg kalo amik gambo beratus2 kan..mcm2 aksi & gaya...malam tuh acara kat sekolah abis kul 9 lbh..tp kiteorg pakat gi beraya umah chigu2 sini smpai le kul 11 mlm..wahhh melepasi waktu tido aku dah tuh..padan ngntuk gler time umah norma..hahahha...

No comments: