Saturday, October 31, 2009

mari tgk gambo ZBT 09...


Adeh ni nape lak jadi kaler gini....x tau le..kire halal je la ek..tu perbarisan lintas hormat oleh 14 buah sekolah depan YB Lihan...

pasukan pancaragam SKLM mengetuai perbarisan 14 kontijen..6 buah lagu depa dok mainkan..hebat kan..zaman aku sek dulu xde pun pancaragam2 nih...sek men pun xdo..igt sbb aku dulu sek kg..nah ni lg la ulu utan banat ada dak pancaragam.. :P
bendera kejohanan MSSR ZBT 2009
menaikan bendera kejohanan, bendera malaysia + bendera sarawak

bacaan ikrar kejohanan diketuai oleh Pamela Yusuf (SKLM)

larian obor kejohan oleh Law Chew Fong..dia nih atlit SKLM,,br drjah 3..tp dah wakil daerah smpi miri..laju dia lari... ( dulu aku ase sukan2 xde pun obor2 nih..time sukan komenwel ngn sukma jek aku penah tgk...hebat gak la kan skolah ulu2 nih :).. sek ren lg...)

persembahan senamrobik oleh budak2 SKLM sebelum acara balapan bermula..
sile abaikan 3 tiang bendera tu okeh...
seronok tgk budak2 ni buat mcm2 fomasi gerakan...


tarian rampaian oleh SKLM

ni la geoffry yang Johan bercerita tahap 2...


haa ni Suryanti yang dapat no 2 untuk tahap 1...bangga aku..hehehe

Align Center
nettball games....GA tu siap nangis bile menang..
terharu sungguh..katanya semua games yang main asik kalah jek..
hahahha bangga lagi aku...

ni lah team netball SKLM..dapat naib johan...bangga seh...

hahahha..ni la gerai aku..tp pic aku xdo..tu madam nor n kak pija dok jg gerai..
.jual ns lemak ngn nasi ayam..
.

sekian dulu le..byk ngt gambo..busan lak aku nak upload..hhaahhah

PESTA SUKAN MSSR ZON BARAM TENGAH 21-25 nov 2009
dalam kenangan....

No comments: