Thursday, October 8, 2009

perihal yahoo! messenger :(

lama x menulis panjang kan..entah la xde mood..line intenet x bagus sangat...ckp pasal intenet ni..x tahu la nape sejak balik dari cuti hari tu payah benar nak dapat online tuk YM...asik line bz dia kata...hahahaha sakit jiwa masing2..ingat set girl je gelabah..rupenye set boys pun x senang duduk...ni lah kemajuan kan..bile dah ade..tetiba xde resah semua org...dulu2 masa mule2 smpai sini intenet pun xde..leh idup je memasing..nah bile intenet dah ade pastu line wat hal resah gelisah jadinye....betul la wei penting sgt net kat sini..ni je la cara berhubungan ngan family, ngn kawan2 ngn yg tersayang..ahaks...tu br ym je wat hal..kalo segala fb, email, website2 lain xleh bukak mau termenung panjang semua..hahahaha termasuk aku la tuh...sebabkan xleh ym ni gak aku nyaris gaduh ngn ayahlang..hahahha sian ayahlang..x pasal2...ye la hari2 aku try nak ym..hari2 ok sejak dari lik cuti raya tu..tup2 dapat hari selasa tuh..dapat2 ayahlang nak pi mancing lak..mane x hangin aku...hahahahhaha poyo sungguh..x pasal2 aku majuk dan x pasal2 ayahlang x senang pikir majuk aku tuh....mengong tol bile kenang lik...so semalam ym ok..dpt ym ngn ayahlang..happy nye...dah mintak maap ok...mlm td pun ym jugak..hhahahaha lepaskan gian lame x ym...ntah le aku dapt lak ym..budak2 ni ramai x leh lg..hehhehe..sabo ek kwn2..line ni dia ikut mood...mcm x phm...ni hari ni x try lak..mls la sbb ayahlang keje....hehhehe...ym..ym.. :P
aisey aku ase ym ni wat hal smule la..payahnye nak sign in...huhuhuhhu...jangan2 ym ni majuk gak kot...hahahahhaha poyosss......

_____________________________

Ayahlang senyum selalu :) ...


No comments: