Thursday, October 15, 2009

bz mule melanda...

perghh minggu ni dah stat bz tuk persiapan pesta sukan ZBT...tgl bp ari jek lagi...semua skolah bakal tiba 21hb nih...aduyai penin aku selaku ajk penginapan peserta..hhuhuuh..moga2 hari tu x kecoh2 la...mgu ni P&P byak x berjalan..hikhik..stat seawal 6.30 budak2 dah berlari kat padang..pastu latihan perbarisan & olahraga sampai la waktu rehat...pas waktu rehat budak2 bz belatih bercerita la, pidato la, public speaking la..mcm2 la..cikgu2 dia pun bz wat nombor peserta olahraga la, ngan backdrop pesta nye la...kang seawal 2pm budak2 latihan menari lak..pastu latihan sukan permainan lak..mlm kang latihan action song ngn arobik lak...perghh kalo aku jadi budak2 tu mau bengkok tulang nih..tu kalo bengkok..kalo patah terus????...tp itu lah budak2 ni suke ngt ngn skolah....sanggup jek...kalo 24 jam kat skolah pun sanggup tu aku ase....

x dpt bayangkan time pesta sukan tuh..dgn 14 buah skolah tu..mcm2 pertandingan tuh..mau pening2 semua org nanti...kite tgu & lihat je la...
time pesta berlangsung..rasanya aku x bz ngt ( saje x nak expose diri lebih2..hikhik)...cume time perasmian aku bakal jd pengacara mjls dan time olahraga berlangsung pun bakal jadi juruacara...ces ni kes nak test bakat nak lawan along aku la nih...hahahha...
pastu abis 2 tugas tu rilek dah aku..cume tgk budak netball aku ngan peserta bercerita & story telling je...lain2 pertandingan x tgk pun x pe...hikhik...so ok la kan...time free leh jg gerai ngn madam nor..hikhik smgt nak niage nasi lemak nih....hohohoho...

mggu ni jugak tensen nye ngn line tenet nih..asik x dpt nak sign in ym jek..huhuhu...dah dpt sign in, tgh syok2 chat putus lak...huhuhuh tensennnnnn...

so mgu depan x dpt le nak online slalu...bz kan...hehehhe...

No comments: