Thursday, May 20, 2010

thursday mood :) ...

  • yehaaa today is thursday...i'm waiting and counting for next thursday.....Ni lah bahana dok jauh sgt..dok nak mengira hari jek...hihhhii...skrg sedar x sedar lagi bp hari nak balik semenanjung..x sabonyer aku..next thursday..hihihi..mtk2 le xde ape2 halangan..Insyaallah flight aku bakal terbang tinggi meninggalkan miri 27 mei jam 9.40 mlm...hihihi..hiphip horeyyyy...welcome home sweet home...

  • Dulu puas pikir camne nak lalui 10 minggu kat sini..lame tuh...dah la cuti bulan 3 ari tu ntah ape2..penat aku ulang alik miri- kl nih..so kali ni nyer cuti mmg best sbb 3 minggu...yehaaa...cume yg x besnye ayhlang tu bukan ade cuti yg boleh aku nak ajak pi mkn angin jejauh skit..huhuhu..so nmpknye berkampung kat umah umah jek..hopefully ade la xtvt best cuti kali nih..jemputan kenduri kawen pun byk..tp yang jauh2 tu terpakse le aku mintak maap awal2..tahu je la ayhlang aku tu bukan ade cuti..kalo smpai tahap smpai ke terengganu, kedah, Jb tu mmg x dpt den nak nolong...aku tgk2 gak kalo sebelah pihak depa kat area kl or somban ni mmg aku bakal pegi la...InsyaAllah...

  • Hopefully gak cuti nanti jadilah kakak2 aku dtg nak soping2 katanye..skali main bowling planning nyer..hahaha aku ni seumur hidup x penah lagi main bowling..bukan main jek, bola bowling pun xpenah pegang...hahah..so marilah kite bersama2 mempoyokan diri bermain bowling cuti nanti..hahaha..


------------------------------------------------
ase sesak napas lak nak nunggu hari nak terbang tinggi nih...
windunyerrrr kat yg tersayang di semenanjung tuh :)


2 comments:

Azwani Shaari said...

wohaaaa... hari yg ditunggu2 bakal menjelma.. dulu 10minggu, skarang less than 10hari je lagi.. wani balik rabu, jgn jeles ye.. CRK 2hari sbb tiket khamis mlm tu dah mencanak2 mahal... btw, slmt pulang dan bergumbira :D

linazamaba said...

wani: wah2,,awal balik sbb tiked mahal jek..tu leh wat alasan ek..syok nyer..huhuhu jeles2...BTW se;lamat pulang + bergumbira jugak tuk wani n baby...