Saturday, May 8, 2010

happy motherday...





bile mother day ni ek..hari ni ke??
lupe la aku..hihihi..yg igt bulan ni..tp terikh lupe lak..
bile dok utan banat ni seba serbi jadi lupe..hahaha

apa2 pun..SELAMAT HARI IBU..
buat mak aku : Pn.Ainiah Arshad
dan taun ni tuk ibu mertuaku skali : Pn.Zaiton Osman
&
wat semua ibu2 di seluruh dunia....
bile lak aku nak jadi ibu??? erkkkk...

mak mertua, ayhlang, aku , mak... 2009..


di sebabkan dok utan banat..(cess alasan)..
bukan hari ibu jek..besday ayhlang pun aku x wish..hahha
tp aku ade pos kad besday..
seminngu lum besday dah smpai kat ayhlang..
dah x suprise.. Hihihi.
so tuk post kali ni kene la aku wish....

hihihihi hepi belated besday AYAHLANG..
4 mei 2010...
27 tahun..tua dah tuh..hikhikhk..
L.o V. e.



------------------------------------------------

aku ingin pulang.......... :(


No comments: