Sunday, May 16, 2010

..cikgu..ade belon.......

  • hari khamis ( 13/5) yang lepas...time nembiak tengah mkn waktu rehat..tetiba bunyi helikopter kuat cm dokat jek bunyi nye..ape lagi menggelabah la budak2 ni lari keluar kelas..aku ngn madam nor bukan main jerit2 ckp jangan keluar...hahahha...Nah skali heli tu mendarat kat padang skolah, ape lagi dengan aku + madam nor kuar kelas...hahahaa...so bersidai la nembiak + cikgu nye kat luar kelas..kena lak kelas aku betul2 berdepan ngn padang..mujur time tu waktu rahat dah nak abis so budak2 pun dah abis mkn...budak2 kelas arus perdana aku tgk ramai meluru ke luar tingkap...puas le cikgu nye kawal..nak exam la katakan....

  • aku berdebar gler takot org kementerian ke datang...huhuhu soram den...tgk heli ade lambang bendera sarawak..x kan la nak mengundi kat sibu tersasar jauh kat sini lak..hahahha... dalam pada tu dpt gak aku kawal budak suh masuk dlm kelas...biase la budak2 teruja tgk ha....

  • skali dtg la sorg mamat ni..borak2 ..rupenya org jabatan kaji2 air, mcm tu lah..ntah x paham sgt aku..depa nak gi Long Anap..tp awan tebal so nmpak kwsn luas landing la kejap..nak round2 kang abis minyak lak katanye...so boarak punye borak..budak aku dah cam gian jek..so dia ckp pegi la bwk budak tgk dekat2....hahahaha suke la budak2 ni...

praskolah 2010..
(kalo time ni semua pakai baju pra yg hijau tu mesti lagi cun.. dah jadi gambo kals ha..semua hadir..)

bergambar lagi..


hihihi cikgu2 dia lak yg lebih2...

simulasi oleh cikgu...ABM terbaekkkk...
hihihi




----------------------------------------------------------------
bebudak ni excited giler dpt tgk dekat2 heli ni..
aku pesan blaja kene pandai2 baru dpt naik ni...
masuk kelas semangat semua nak membaca..hahahah


2 comments:

Anonymous said...

perghh mmg abm terbaekkkkkkkk

linazamaba said...

heheh bukan slalu ade ABM terbaekkk...