Saturday, May 15, 2010

< happy teacher's day >


15 mei 2010
SelaMAT HaRi GuRu..
buat semua yang bergelar 'cikgu'..
Terima kasih cikgu yang telah banyak mendidik aku..
akhirnya aku jugak bergelar cikgu skrg..
dulu2 suke gi umah cikgu ( time SK la)
pastu kalo kat skolah suke tgk baju cikgu, kasut cikgu, tudung cikgu,
semua la suke tgk..kire cikgu mcm role model la..
cikgu pakai baju baru pun sedar..hahaha siap tegur..
'wah cikgu pakai baju baru ek'..hihihi
dulu cikgu je la kite nmpak kan..lagi2 org kmpung cam aku..hihih
tu cite2 mambara nak jd cikgu...hahahha

ni taun ke dua aku bergelar guru..
hopefully smpai pencen ar kan..
semoga aku terus tabah + bersemangat menabur bakti
demi anak bangsa..
1 malaysia!!!
:0



----------------------------------------------
happy teachers day tuk family aku :)
cikgu Aida, Teacher Aizam, Cikgu Marlia + Cikgu Shahrizan.
semoga melahirkan generasi yang cemerlang, gemilang & terbilang...





No comments: