Tuesday, December 28, 2010

skolah nak buka dah...

sekolah nak bukak dah :)
ni lah skolah baru aku...
SK ULU SUNGAI DUA,
Kuala Pilah...
Negeri Sembilan...








  • masa memula dpt tau skolah ni...aku tergamam beb..nape kat pilah..huhuu sentap beb..ase nak nageh...nape dpt pilah???..huhuhu ase mcm terpisah lagi le ngn ayhlang..wawaaaaaaaa...puas le ayhlang pujuk..dia ckp xpe dekat je tu..dia leh berulang gi tempat keje kat senawang tu..setengah jam jek..tp aku tetap betul2 kecewa time tu...huhuhu...
  • so kiteorg pun giatkan usaha mencari umah sewa..waduhhhh x dpt2 sampai le ke hari ni..kat pilah je bp ari dok ulang alik x dpt2 gak..umah x byk..tp sini org ramai..ngn dak uitm nye, ade hospitalnya..mcm2 ar..umah guru pun xdo..aduyaiii..stress gler aku...2nd plan kami cr gak kat area senawang..pun same..huhuhu..umah byk nak jual je..yg nak bg sewe xdo..huhuhu..tensennnnnnnnn...kalo umah harga 1000 ke mmg aku beli time tu gak..hahhaha.. ntah la xde rezeki....xpe2 ade hikmahnye..
  • so setelah perbincangan suami isteri di buat..setelah melihat pro and kontra..makanya kami akan stay je dulu kat semban 2 ni..jauh pun jauh la..sejam beb aku nak gi skolah..tu kalo x ikut bontot lori..huhuhuhu..setelah di hitung2 berpandukan jadual kerja ayhlang, makanya hanya 4x je aku gi skolah drive sesorg..lain2 hari ayhlang boleh hanta..(time dia keja mlm + cuti shif) .. ok la kan.. cume time keje mlm tu,,ptg tu kene la aku anta ayhlang gi keje dulu..than pg esoknye amik dia than terus dia anta aku gi skolah... xpe la x lama tu..sebulan je..sbb pas raya cina aku plan nak amik cuti dah..time tu dah 38 weeks dah bby...so time dlm pantang nanti dah ujung2 kang br cr smule umah..hehee..harap2 ade la kan..
  • Now aku ok jek..xpe la dah mungkin ni yg terbaik kan..ade org langsung x dpt pindah..terpisah suami isteri + anak2...huhuhu...so aku ok la setakat berulang sejam kan..aku sedey memula tu bukan ape sbb peknen kan..so aku nebes la kan..dah tu sensitip le konon..hehhehe...bersusah2 dulu..tp aku dulu pun dah ase puas susah...dari ulu utan banat ke ulu gak ha...mungkin lum cukup kan..xpe2 tempuhi jua...caiyokkkkkkkkkkk...
  • Luse ade meting kat skolah..so dpt le aku jumpe cikgu2 skolah tu nanti..hopefully semuanya ok...Ape2 pun..life's must go on..semangat2.. hehehe..



-------------------------------------------
aku bersyukur dengan ketentuan ini
pasti ade hikmah tersembunyi :)




No comments: