Saturday, January 1, 2011

meting di skolah baru...

  • khamis lepas ( 30/12) aku gi meting kat skolah baru tu..ayhlang keje pagi..so awal2 pagi aku bgn dah..kul 6.35am aku kuar umah dah..Punye la semangat takut x tau jalan..hehehe..so aku bawak kenari ayhlang hari tu..x konfiden nak drive alza..Actually aku kene gi klinik ulu sg dua tu skali hari ni..Misi kol smlm suh gi pg sblum meting..ssbbx tau meting abis kul bape kan.. so kul 7.45am misi tu ckp dia bukak dah klinik..tu aky pun kuar awal tu./elok kul 7.40 smpai depan klinik..than misi dtg..so check up cam biase..semua ok..kecuali.....Berat aku lebih 900 gram...waaaaaaaaa..tu pun bekira..so aku kene amik darah mgu depan..mulenye misi ckp ok..tp bile tgk rekod..berat aku naik 3kg gak bulan seblum tu..so dia ckp nanti dia rujuk KK ibu & anak Kuala pilah..tye doc situ kene amik darah x... skalinye kene ar....waaaaaaaaaaa..stat mgu depan 3X le amik darah..buhsannnyer...aku mls sbb kene gi pas skolah kan..amik darah aku x takot sgt..aku takot kalo masuk darah ke, masuk air ke..huhuhu tu sure sakit kan...hukhuk....xpe la demi mu anak ku...

  • Berbalik kepada meting skolah td...ermm everything aku ase ok la...cikgu2 ramai gak veteren2..hehehe..yg mude2 cam aku ni..ase 4 org jek..lain2 semua tahap dah ade anka bujang + anak dara...hehehe..memula seblum meting stat sempat masuk bilik Gb...suke Gb den ngk ha den berbadan dua...alhamdulillah katanya bertambah cucu dia..hahaha...aku punye le takot kalo2 dia ckp alahai nak cuti pulak ke cikgu..ngeh3... so sempat le aku bgtau dia yg senin ni aku kene jumpe pakar kat hospital kuala pilah..ni tuk rujuk kes ade asma..huhuhu..
  • So x yah cite panjang..taun ni...ni antara tugas2 aku..
  • guru kelas tahun 1
  • ajar Bm tahun 1
  • ajar matematik tahun 3 & 4 ( hancussss la mate budak2 ni kang..hehehe)
  • ajar PSV tahun 1, 2 + 3
  • guru kantin
  • ketua panatia PSV
  • S/U kokurikulum
  • S/U panatia matematik
  • S/U program transisi sekolah + LINUS
  • penyelaras/ persatuan& kelab
  • penasihat sukan badminton
  • penasihat PBSM
  • penasihat persatuan B.Inggeris..
  • penasihat rumah merah
  • Arghhhh tu je la yg agak besa..tu lum masuk AJK ntah ape2 ntah lagi..skolah kecik..cikgu skit..so tugas pun byk..cume jalan ngn x jalan je la kan...hahaha..aki paling tensen byk jd S/U tu..wahhhhhhh aku x suke wat minit mesyuarat...tp dah tugaskan..kene gak la..hukhukhuk

  • Aku ase ok la skolah tu..cikgu2 skit kan..cikgu pun ramai yg berpengalaman..budak?? mmg skit 23 org smuanya..SKM kan..Skolah ni top 5 dm PPD pilih..ok la..result upsr dia ok semua lulus..Budak klas aku tahun 1 nanti 2 org jek..hahhaa dua2 perempuan...senang le aku nak ajar harapnye...ni mmg aku kene kasi bijak tahap dewa nih..br bes kan...Ermmm so nak pindah ker??? segan la pulak..tgk le camne nanti ek..ntah biar la setahun dua aku kat situ kan..hehehe kite tgk keadaan :)
  • So tahun 2011 ni aku harap aku akan jd guru yang berdedikasi + cemerlang..hehhehe..ikhlaskan diri..enjoy dlm kerja...buat sehabis baik..caiyokkkkkkkk...


-----------------------------------------------
Life must go on...
semangat..semangat.. :)



No comments: