Monday, December 6, 2010

061210




HAPPY 1ST ANNIVERSARY ...

uishh diam x diam dah setahun aku kawen..hikhik..
x berasa pun..yo lah seblum ni dok jauh2 kan..
puas le nunggu cuti skolah panjang baru ase cam jd isteri..
kalo x mcm anak dara je la...hehee...
( oh swk semakin jauh aku tinggalkan..)

actually we'll nikah 5 dis 2009..
tp disebabkan tarikh stat kapel dulu 5 dis 2003..
so sepakat mengambil 6 dis le sbgi tarikh rasmi anniversary...
hahaha poyo sungguh..
ala lgpun kenduri kendara hari tu 6 dis kan...
5 dis tu nikah jek..tu pun malam... :)

akhirnya..
Mr Zulkarnain Abd Razak a.k.a Ayahlang..
setahun menjadi suami aku

7 tahun kekasih ku..
lagi 2 bulan lebih bakal jd babah anak ku...


suatu ketika dulu...
ayhlang ni member 1 klas ngn aku since form 1 smpai le form 5..ahaksss..
mcm ayhlang ckp mlm td..x sangka kan..dulu kite sekelas..
tup2 skrg nak jd ibu ngn babah dah..alahai..sungguh aku tersipu malu.. :P
kat skolah dulu...
ayhlang x penah nak borak2 ngn aku..
tegur pun jarang..
gurau senda lg le x penah..
dia sgt pemalu...

aku??
aku kan brutal skit..tp aku pun x penah nak borak2 ngn dia..
sombong?? x ar..mmg aku jenis x layan sgt budak laki ni..
so camne leh kapel???
ntah le kan.. dah jodoh..
time tu aku tahun akhir dip uitm..ayhlang lak time tu kat ikm..
so time tu umur dah 20... terjumpe dlm bas mayam ok..
nak balik kampus masing2...x tegur pun..just senyum2 jek..
eh time tu ayhlang emsem ar...kurus than pakai cap..
terpikat?? x pun.. time tu le.. :)
tup2 stat dr situ le..panjang lg cite..mls le aku ungkit cite lame..
biar le rahsia..
hakhakaks..


dan akhirnya...setelah 6 taun kapel...( lame gak ek..)
sepanjang kapel kami bukan pasangan yg romantik..hehhe
jarang bercaling2..just sms..
6 taun kapel x smpai 6 adiah besday pun aku dpt..huhuhu
adiah anniversary lagi le xdo..
bunga??? lagi le x penah ayhlang bg...
( xpe..aku pun malu kalo dpt bunge ni..dah le x reti nak hargai..)
dating pun jarang dulu..time blajo kan payah nak dating..
dah keje..kene dok jauh lak nun di swk..huhuhu
so balik2 swk kawen je la sonang..hahahaa
alhamdulillah setelah setahun jd pasangan asben & wife PJJ..
tahun 2011 ni dah leh dok serumah dah..yehaaaaaaaaaa..
akan melayari rumahtangga bersama2...
pasni poning le kite memikirkan bajet & hal ehwal umahtangga ek.. :P
Buah cinta pertama bakal menyusul bulan 2 nanti..
ohh sungguh aku teruja..
permata hati yang bakal menyerikan lagi rumahtangga kami :)


'dia milik ku..dia untuk ku.."
ZULKARNAIN ABD RAZAK & MARLINA AZAM ADNAN
JUST MARRIED...

:)


ALHAMDULILLAH..
"syukur ku pada mu Ya Allah
di atas limpah rahmat mu ini..
semoga rumahtangga ku ini kekal bahagia ke akhir hayat
kau rahmati lah & lindungilah kami Ya Allah
sesungguhnya kami hamba mu yang lemah
berikanlah taufik & hidayah Mu
terima kasih Ya Allah.."




buat suami ku..
terima kasih menerima diriku seadanya..
terima kasih diatas segalanya
sungguh aku sayang kamu...
muahhaaaaahaha..



-------------------------------------------
p/s: mlm ni ayhlang ajak mkn best2 kat luar..
tp x tau lagi nak pi mane ni...




2 comments:

budakitam said...

sweet nyer love story korang...leh wat dramam korea...:)

linazamaba said...

hadi..hahaha mandai je ko..xde drama2 ler..x laku nanti..hihii