Thursday, December 16, 2010

semua nak cite...


adehhh tensen nye..
aku nak apdet blog ni..
mcm2 entry nak masuk..
cite pasal kedatangan family kat long miri le yg pastinye...
tp gambo x dpt nak transfer dr kamera aku..
bengang tol la..tu yg wat aku mls tu...
ye ar x bes ar cite jek tp gmbo xde kan...huhuhu..
cite hari last even kat skolah lame tu,
Than nak cite skolah baru dapat tu,
cite pasal baby .. gi scan + soping brg bby..
cite kete baru??? ekekkee
semua nak cite...
tp ....
tu la kerana nila setitik semua jd ilang mood..
hahhaha



xpe la lain kali aku try lg...
ni kenangan tuk anak2 aku nanti...
amde la ibu kamu buat time mudo2 dulu...haaha
mudo kerrrr??? weeeeeeeeee..




-----------------------------------
sekiannn..
tensen ni..
sakit kepala..
umah sewa x do lagi...
x kan nak ulang dr semban 2 ni..
fengsannnnnnnn....



No comments: