Monday, February 1, 2010

hepi besday to demak...


awal februari ini aku mulekan dengan ucapan
selamat hari ulangtahun kepada:
ANIZAH TUMARI
a.k.a DEMAK..
01.02.1983

my best friend for ever...
dia sahabat paling sejati yg pernah aku temui..
terima kasih tuhan diatas anugerah yang telah kau berikan...

to demak..
happy birthday
semoga panjang umur, murah rezeki & cepat kawen...
happy selalu okeh....

sayang demak!!!!
hihihihihi...

------------------------------------------
harap demak terharu sampai bergenang
air mata tgk entry aku nih...hihihii

1 comment:

~Aniez~ said...

thank u so much...aku br je bc entry ko ni..mmg terharu..aku hanyalah seorang sahabat yg menyayangi sabahatnya yg lain..Dari Anas r.a , Rasulullah s.a.w bersabda : Tidak sempurna iman seseorang kamu sehingga ia mengasihi saudaranya seperti mana ia kasih akan dirinya sendiri."..Moga persahabatan ini kekal selamanya...hehe..jiwang jap=P