Tuesday, February 16, 2010

..esok dah skolah...

  • Ermm esok dah skolah smule..CNY ni skolah aku cuti 2 ari jek..xde budak cina kan..so x payahla cuti lelama..buhsan jek...

  • so 4 ari cuti tu xde mende ngt pun aku buat..melainkan main tenet, layan tb, tido ngn makan..hehehe..no more badminton, no more riadah petang2..heheheh..mmg melepak dlm umah jek..dlm umah beb...kalo seminggu cuti aku wat gini, mau gelong kepala aku..hahahaha...

  • RPH??? seperti yg dijanjikan?? x tertunai sgt la..hahaha kuase intenet menggoda aku..tenet laju beb cuti skolah nih..x byk persaingan kot..so RPH untuk sepanjang bulan 2 nih dah berjaya diselesaikan...xpe ade myk ms lagi nak siapkan smpai cuti bulan 3 nih...Adalah lebih baik aku siapkan bulan 3 siap2 kan..nanti balik cuti rilek skit..masa tu mood semenanjung lagi kan :P

  • esok skolah 3 ari jek..pastu cuti balik..mgu depan aku bertugas.. smpai khamis jek..j umaat cuti kan..wahhhh pastu 2 mgu jek lg skolah...besnye...semangat nak balik berkobar smule...24 ari lagi...wah dah countdown aku ni..hhhihihi..

------------------------------------------
sekolah kami sk long miri
biar gigih bersama...

No comments: