Wednesday, September 16, 2009

...SeLaMat HaRi RaYa AidiLfiTRi.......


.Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Maaf zahir & Batin...

oh gembira rasanya hati pengembara
dapat pulang bersua dengan yang tersayang
bersyukurlah pada Tuhan yang maha esa
dapat kita berayakan bersama-sama
dihari mulia ini ku susun sepuluh jari
ku kini telah kembali kepada mu yang menanti
selamat hari raya hari yang bahagia
selamat hari raya ampun maaf dipinta....

ini kali pertama aku nak balik beraya jauh sangat rasenye...ye la x penah terpikir dek otak waras aku selama ni aku balik raya siap kene naik flight ha..koman2 dulu tumpang kete kawan ke, naik bas le yg slalunya...nah taun ni 1st time lik beraya jadi org jauh...ni belum lagi kalo aku dok London..hikhik...esok kul 12tgh hari bute bakal meninggalkan Long Miri..dah siap tempah Uncle Laing siap2..rebut kete beb skrg..cikgu2 nak kuar ramai..kete x byk..mujur dah ramai yg kar awal..so ok la..walaupun jeles la jugak..cz depa amik kesempatan..senang2 amik CRK dari mgu lepas lagi...hampeh jek..sian kat org lain kene ganti kelas..ntah la cakap pun x gune...jadi gaduh lak nanti..aku x kisah sgt..ye la raya org bujang..pedulik ape aku balik lambat pun...sebenarnye banyak aku nak cite..tp semuanya pasal x puas hati..so simpan je la..bulan2 pose x baik nak marah2 kan..lelagi bile nak marah GB..wah aku nak marah gb..gile hebat..hikhik.....

plan balik raya: 17/9 - Flight Miri - LCCT kul 9.40mlm...dijangka tiba 11.40mlm..
Mr.emartel amik..hanta umah zura or kimi..
18/9 - Gi Soping ngabihkan duit....KL ke? Nilai? x tau lg..
20/9 - Lik pahang ngn mr emartel...nak gi soping lagi.....soping brg kawen
skali kalo sempat..hukhuk..

ok la dikesempatan ini saya mengucapkan "selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin buat mak abah tersayang, keluarga , kengkawan dan tunang yg tersayang jugak le kot...nanti kepulangan saya...semoga hari raya kali ini lebih bermakna...yeyeh.."

No comments: