Sunday, September 6, 2009

hujung minggu itu...

hujung minggu yang sangat2 saya nantikan..sebabnye nak bangun lambatttttttttt....
bosan tahap dewa gi sekolah minggu nih..sabtu ahad mmg di nanti2 kan sgt2 la...
jumaat gi angkat selimut tido umah madam nor..ntah saje...lastnye smpai ari ni x nak tido kat umah nirik dah..hehee...lagi pun norma nak gi miri dah rabu ni..samapi la raya kang...so mmg aku le kene teman madam nor kat sini..ok la tu...cari angin lain sementara tgu cuti raya...yehaaaa....raya..raya....
sabtu...saya berjaya membangunkan diri jam10.30pg...wahhh hebatnye....suke2....ahad lak berjaya sedarkan diri jam 10.00 pg...suke2....waduhhh esok senin kene bgn awal sebab dah skolah..huuhuh...mencinyer.....heiiii chigu ape nih..tido jekkk bwk2 sedar diri tuhhhh.....wokey saya insap...ngeh3...esok bgn awal......dan perhimpunan esok saya adalah guru berucap...amde nak bebel ni..busan tol..ase cam br je lagi guru berucap dah smpai turn lg..aiseyyy...ckp gudlak tuk nembiak upsr dah ar..mls nak tegur mende2 lain tu..buang karen jek...tegur2 same jugek...x mkn saman nembiak skrg...cessss....



No comments: