Wednesday, September 9, 2009

hahhahaha beraninye aku...

hahhahaha ari ni dalam sejarah..sorg pun budak aku x dtg sekolah...mane pegi nyer????
skrg kan musim upsr..si gb bg cuti tuk semua budak dr tahun 1 smpai tahun 5 dari semalam (selasa) smpi la esok (khamis)...so aku ngn pembantu pra ape lagi kire protes diam2 la ni..sakit hati sbb pra gb suh sekolah cm biase..dgn alasan pra ada bggunan sendiri..cesss... x adil sungguh..dah la bincang ngn aku..terus jek ckp kat perhimpunan..kat perhimpunan semalam aku senyum jek..tp smpai klas punye la bengang...sebab dah jangka gb x kan nak bg cuti tuk budak2 pra...ntah ape2 ntah..mcm la budak pra yg nak mik upsr taun depan...setakat 3 hari x dtg sekolah ape la sgt kan..budak pra...ces...kekadang aku ngn pembantu pra rasa kami ni mcm sk long sendiri...x mcm sk long miri pun..semua kami lain lari lain..ishh nyampah la...dah la mmg banggunan sendiri jauh dari depa kat situ..pastu wat la kami camni..so pe lg ..senin tu aku ajar budak2 x dtg sekolah..ajar ckp esok x sekolah...wah melampau aku...ni si madam nor ar ajo aku..ikutkan ati takut gak aku nih..hehhe....budak2 pun iye2 je paham maksud aku ni...finally selasa tu (semalam) pehhh dari 16 org yg dtg hari senin tu (setelah diajar agar x dtg sekolah) hanya 2 org je x dtg...so 14 org dtg ...tahniah la buat anak2 murid aku....nampak sgt ajaran cikgu semalam x bagus...huhuhuhu....tensen nak mampos....so ape lagi aku ngaja bagai nak rak..saje aku suh budak bc kuat2 dgn harapan sore depa smpai dewan exam..hahah kejam nye aku....sampai ke waktu rehat budak2 tu kene membaca kat depan sorg2, baca secara ramai2..asalkan sore depa kuat agar gb dgr...dan tau yg aku ngaja dengan dedikasi la konon nye nih..hehheh...pastu aku siap suh nyanyi kuat2...lallalalala....pas waktu rehat aku ngatuk bagai nak giler..so aku suh bebudak ni tido..ngn cikgu2 dia tido..hahhahah zzzzzzzzzzz.....
dan hari ini 9.9.09 dengan hebatnye aku nak bgtau semua anak2 aku x dtg sekolah...semua beb..sorg pun xde....pg td madam nir ckp time dia sidai bj nmpk 2 org dtg..ntah si olivia ngn bulan kot...tup2 time kami dtg sekolah xde dah mereka....wahhh dah larikkkk balit kot...xkan aku anak cr...hahahha so ari ni xde wat pe..aku siapkan RPH smpai tuk mgu depan jek..busan lak budak2 xde..huhuuuhuh...aku sian kat budak2 sebenarnya...tp ntah la tensen ngn gb yg slalu pilih kasih...kalo ngn cikgu yg gediks2 skit semua dia ok jek...kalo ngn aku yg x penah nak berloya2 (bercakap mesra) ngn dia tu toksah arap la ckp aku leh pakai....aku ni dah le stail pak turut jek......
esokkk aku harap ada yg datang la ye,,,busan cikgu korg xde...heheheh...
hari aku angkat kain bj, segala sabun mandi n sabun cuci bj ke umah madam nor..aku dah mcm ahli umah ni...hehhehe....

----------------------------------------------------------------------------------------------
bosan x tau nak masak pe...hari2 mende makan yg same...semalam aku amik nenas..sedapnye..ari ni xde dah yg masak..tgu mgu depan ar...
semalam wat ikan msk stim..perghhhh


No comments: