Sunday, January 23, 2011

** KeNanGaN teRakHir d'SaRawaK**



Adehhh punye lama simpan pic2 terakhir di swk ni..br hari ase ade ati nak update..hehhee..Seperti yg diketahui mak + abah + ayhlang selamat smpai kebumi swk pd 18 nov 2010..mereka lepak di Cosy Inn, Miri...esoknya Rafik pi amik bwk masuk Long Miri.....huhuhu..sian aku dgr cite abah yg kepenatan melalui jalan masuk ke Long Miri ni..smpai muntah2..hahhaa..dlm sian2 tu mcm nak pecah gak perut aku dgr abah bercerita...wawakakaka..Adeh la mmg pengalaman kan...So mereka stay umah aku smpai hari selasa...mak ckp lmbtnye hari..hahhaa br tau betapa bosan nye dok utan banat ni,,,hehhee...abah + ayhalang aku tgk asik layan tido jek..hahaha..bosan x tau nak wat ape la tu...hiks...Hari Ahad we'll gi picnik..ade 1 tempat yg agak menarik..so pi beramai2..so ade gak le xtvtnye kan...Isnin ptg Gb wat majlis mkn2 lak..hehhe Gb ckp semperna kedatangan mak abah + suami aku..wahhh terharunye,,,hiksss...so ptg tu depa wat nasi ayam, ayam pansuh & lain2 lagi le..Oh ye pg senin tu aku sempat ajak ayhlang teman pi KK Long Miri..pemeriksaan terakhir kat sini...pasni smbung pekse kat N.9 lak,,,so dpt la ayhlang tgk keadaan klinik tempat anak dia ni wat pemeriksaan kan...hehehe daif jek... :)

ermmm nak cite byk2 pun x tau le..x igt dah..hahaha tu la lama sgt simpan...layan gambar je la ek...hehehhe...



mari berpicnic...sejuk gler air sungai tu :)

menyediakan menu :)


Ayahlang berpura2 terre gak idupkan api..hehhee :)


proses panggang daging + tongkeng ayam.. huhuu kepak ayam abis di kedai...

yaaa..ini dia hasil pemanggangan terbaik...hehhehe


mak + abah + lina :)


insan yg masih tertinggal..balik lewat skitt.. AG, Madam Nor + Lina....


lepas mkn mereka terjun ke sungai...weeeeeeee =)


seronok mereka semua main air.. aku dok tepi2 jek... :)

masa untuk pulang... yg basah2 sila duduk diluar ok,..

majlis makan2 di dewan RMT...

sempat bergosip time makan..hehhe

hari last kene posing2 seblum balik.. =) lina + mak...

SK Long Miri...dlm kenangan 2009 + 2010...


Ayahlang menerung ape tu..nak dok situ ker???


selamat jalan.. semoga jumpa lagi...


SK LONG MIRI BARAM, SARAWAK...

Klinik Kesihatan Long Miri..
tiap2 bulan cek sini..smpai bby dah nak masuk 7 bulan ek =)



pintu gerbang kampung...
mak + abah....
kg Daleh Long pelutan a.k.a Long Miri



Adehhh byk nye gambo..malas lak aku nak upload..lapo ar...stop dulu ek...nak tgk lg gambo dtg umah...hahahhaha...Ape2 pun Long Miri byk memberi kenangan suka dan duka...Semoga kite bertemu lagi ( rakan2 sekerja la..budak2 ker..) tp kat bandar Miri @ tempat2 lain..sbb aku x sanggup dah nak masuk dlm tu...hahahhaa......SELAMAT TINGGAL LONG MIRI....


-----------------------------------------------
setiap yang bermula pasti akan berakhir....
kenangan tetap kenangan =)



No comments: