Saturday, September 4, 2010

..tiba jua...


  • Alhamdulillah..selamat smpai ke home sweet home akhirnya...semalam kuar skolah kul 8pg ngn azry + Pian..dan pagi smlm gak br la aku ngn poyonye bgtau gb yg aku nak balik 19 hb..hahahha..dah lame nak bagitau..tp asik takot jek..semalam kire last can ar..kalo x bgtau kang ape pulak jadi kan...Alhamdulillah GB kata ok..hehhehe..rupenye pian dah bgtau awal2 kat Gb yg kami b3 balik lmbt nanti..cettt buat fenin aku jek dok pikir alasan...hahhaa..patut time bgtau gb, dia x tye ngape nak blk lmbt...hahhaha dah tau rupenye...Thank GB ku....

  • Alhamdulillah sepanjang perjalan naik 4 wheel tu kepala aku berada dlm keadaan baik..( x pening2) hehhe..so selamat smpai airport jam 1 tghari..aku mls nak gi memana..xpe la lepak airport smpai waktu naik flight...Alhamdulillah flight x delay..tepat 5.40pm terus terbang..dan selamat mendarat jam 7.40pm...so tgu ayhlang tepi jalan tu...than terus ke ampangan cari makan..dlm kete sempat la mkn popia + karipap...so smpai ampang bedal siakap msk stim + daging msk merah + kerabu mangga + kailan ikan masin + sirap limau..tp cam biase badan letih kot..so ayhlang yg byk mkn...ayhlang mmg x tolak nye kalo aku suh perabihkan...hehhee..

  • balik dr ampangan gi Tesco jap..cr barang2 skit..kang sahur xde pe..ayhlang tu bukan reti nak readykan brg..huhuu gagahkan diri pi soping jap...tup2 dah kul 10 lebih..so balik umah...

  • wahhhhhhh lega dah smpai umah..naik kematu buntut aku byk duduk jek dr kul 8pg smpai le smpai ke umah ha...dpt baring bestnyeeee... ngehhhh....lega ase tulang2 belakang......so td bgn sahur masak nasi + goreng ayam pedas jek..wat nescafe tuk ayhlang..than aku minum susu je la...

  • letih gak badan ni..tp xleh nak tido lak ha mata ni...hati ni mcm x sabo nak soping2..ayhlang ckp smlm dia gi nilai byk brg2 baby..wahhh ayhlang dah teruja nmpknye...aku ckp ok la kite cr barang tuk baby Husna dulu...bby kite sabo dulu ek...ermmm ayhlang ckp ok selasa kang gi soping brg Husna..tp hati aku ni mcm nak ajak hari ni jekkk..hahahha poyo tol...

  • ermmm kalo hari tu tunggu masa nak balik somban..skrg dok kire hari nak balik kg lak..alahaiii sabo la wahai hati :) ..mlm ni kene tinggal sorg lak..huhuhu berbuka sorg..sahur pun sorg...wawawaaaaaaaaaa...sedeyyyy nye..suh emak dtg amik, mak x nak lak...hukhukhuk..


---------------------------------------
jum soping...

No comments: