Thursday, September 16, 2010

hukhuk... :(

hukhukhuk,,,, :(

  • ni nak cite pasal kejadian semalam..Semalam bertolak dari kepayang kul 10 lebih kot..pagi tu sempat aku masak tomyam mkn ngn mee kuning..kemas beg..kutip kueh raya..hehhe..sebelum terus menuju nak balik tu kene singgah triang jap..tayar kete ayhlang leh lak menggelembung ha..risau lak..so tukar 2 tayar..ase dalam 12 lebih br betul2 bertolak ke seremban...dan akhirnya smpai umah kul 3pm sbb singgah tesco jap pi beli mcd, ngn mknan skit..almaklum le mlm nye aku kene tinggal sorg sbb ayhlang keje...
  • Yang aku nak story..mlm tu aku stat x sedap badan..panas sgt siang tu..sakit kepala ase..tp mlm tu stat badan panas, mata pedih, selsema x benti..huhuhhu..nak demam kah??? tidakkk..huhuhuuh dah la tinggal sorg..mesej2 ngn ayhlang...risau gak ayhlang di buatnye..Tp aku ckp xpe leh tahan lagi...so dlm kul 9mlm tu naik bilik dah layan tido br ok nih..tp x dpt nak lena2..huhuu panas semacam je...tang mata paling aku x tahan..mlm tu dah x lalu mkn...mesej2 lagi ngn ayhlang..smpai tido2 ayam jap..
  • Dlm kul 11 terjaga lagi..kali ni parah skit skit sbb leh lak sesak napas mcm lelah tuh..adehla payah nak napas lak...sakit dada aku..mesej2 ayhlang lagi..nak nageh ase...ayhlang ckp leh tahan x..kalo x dia nak balik bwk aku gi klinik..Hah klinik??? dan2 aku ckp ok2 leh tahan lg ni...dia suh tido lagi..skali kul 1 tu terjaga lagi..masih sakit dada nak tarik napas..huhuh ayhlang risau..terus ckp dia nak kuar gak..aku dh kata xpe..nanti ok la ni...tp ayhlang ckp dia nak gi klinik gak amik inhaler lelah tu..so dlm kul 1 lebih tu ayhlang smpai umah bwk 2 inhaler lelah tu..heheh skali dua dia amik dr klinik panel kilang dia..hehhe..terus aku pam 3 4 kali...ayhlang picit2 kan kepala, picit2 kan badan...smpai la kul 3am br dia gi keje smule..
  • Kat sini aku sgt terharu sbb ayhlang sanggup balik tgk aku jap..pastu gi keje smule..so 2 jam le dia kuar dr waktu keje...kejap2 dia kol tye camne..sian lak aku ase..sbb aku bukan kritikal sgt..tp ntah la sbb sorg2 tu ayhlang risau..pastu dia ckp risau sbb inhaler lelah tu aku xde..bile dah pam br tido lena..smpai la ayhlang balik umah kul 6.20am br aku sedar...Actually aku mmg mmg ade lelah..tp jarang sgt jadi..tp hari last tido kepayang tu jadi..x sangka la melarat smpai mlm td..huhuhu..masa kat kepayang gune inhaler mak jek..
  • So pg td rancang gi klinik..nak wat check up baby skali..tp nye klinik kesihatan semua tutup..gi hospital x jumpe la tempat nak tuju..hahah lawak tol..kuar umah kul 11 pg..last2 gi merayap cari makan smpai ke senawang..pastu gi jusco..kul 1 lebih br balik umah..sian ayhlang x cukup tido..mlm ni keje pulak..
  • Ermmm skrg ase ok skit badan..mtk2 xde la kes mcm malam td..sian ayhlang..huhuhu..bile tgh peknen ni x berani nak mkn penadol ke ape ke..kene dgr nasihat doktor baru berani..so esok jumaat pg br gi klinik smule..mtk2 bukak la..aku bukan x nak gi swasta..saje aku nak jumpe doc kerajaan sbb nak mtk surat sokongan tuk pindah kan..hehhe..kalo klinik swasta xde hal la nak gi sbb kilang ayhlang baya..so sgt jimat...


-----------------------------------
semoga aku cepat sembuh..
cuaca panas skrg..x tahan betul..
ahad nak balik long miri dah..
jgn la x sehat..huuhuhhuh



No comments: