Sunday, September 5, 2010

Mau pindah ka????



Gilo ko apek???
musti la mau....




eg-Tukar??
Sistem Pertukaran Guru...

Alhamdulillah aku dah settlekan..
mlm td buat..ms kat skolah line agak slow malas nak wat..
so bile balik somban br wat..
untuk pengesahan online oleh Gb pun dah settle..
so tinggal tgu keputusan jek..
hihihi lmbt lagi wehhh 15 nov 2010 br result kuar..


harapan???
sure la setinggi gunung...
gile ape kalo x berharap...
x mau dah dok Long Miri tu..
manyak jauh oooo..
lebih2 lg bg isteri + bakal ibu cam aku nih..
bagi la can cikgu2 mude lak dok dlm utan banat ni..
org cam aku bg peluang dok ngn asben lak..ye x??
ye ar setahun beb dok jauh ha..
kalo same2 kat smnjung xpe gak..
ujung2 bulan or minggu leh jumpe...
ini..tgu cuti penggal br leh balik...huhuhuh...
kekangan masa + jarak perjalan membuatkan dok jauh mcm ni x bes woo...
:(


soooo...
sile doakan saya ye kawan2...

"Ya Allah semoga urusan ku dipermudahkan,
semoga ada sinar kebahgiaan di akhir penantian ini,
semoga dpt la aku bersama suami + keluarga,
somoga Kau berkati hidup ku...."
Amin...





-------------------------------------
ramai kwn2 hadapi masalah tuk online eg-tukar ni..
harap kalian selesaikan data emis cepat2 ok..
semoga berjaya :)



No comments: