Friday, June 25, 2010

xde mood..weng2..

  • hari JUMAAT yang berbahagia...hari ni ramai kuar Miri..tinggal aku + ag jek kat umah ni...pastu Payed + donny..yg lain semua dah selamat kuar..malas aku nk kuar la..br je masuk ahad tadi kan..

  • Ahad td ayhlang anta kat airport, kuar kete tuk kuarkan beg aku jek..lintas jalan smbil tarik beg semua sorg2..hukhukhuk...sedeyyyy tau, tp nak wat camne ayhlang kene berkejar ke tempat keje lak..Flight selamat berlepas jam 7.30am dan selamat mendarat jam 10.00am..Alhamdulillah..Rafik dah tgu so terus naik kete,,pi miri town amik madam nor + syilvia + pyn + azry...gi makan kat SCR dulu..lapo weh..than terus balik ke skolah..jam 6ptg smpi..huhuhuh mcm2 tayar pancit la, nabila nak berak la, nak muntah le..hihihi mujur x ujan..

  • so dah 5 hari kat sini..mood aku zero..huhuhu aduyaiiiii badan sgt letih..ni salah 1 sebab aku mlas kuar..sakit2 badan weh..huhuhu Dan aku sgt bersyukur patutnye khamis td ( semalam) aku kene turun ppd marudi tuk settlekan amde ntah yg berkaitan pra..mujur sgt x jd..aku kol org ppd dia ckp xpe la xyah turun..LEGA SGT2...kalo x mau lembek aku mengharungi perjalan air plak..muntah hijau ler..kalo dah seminggu dua kat sini xpe la jugak...PPD Marudi la tempat paling aku xnak gi dah..cukup la skali time nak bg tempat posting tu..huhuhu..tp kalo dah diarahkan terpaksa gak la kan...caiiiyokkkkkkkkkkkkk..

  • ermmm semalam gak aku gi ngurut ngn syilvia..dia ckp byk beno angin dlm badan aku..abis merah2 belakang aku nih..perghhhh patut aku lemau semacam..dok bunyik kuar angin jek..Skrg badan letih..asik nak layan tido jek..kepala pun weng2...huhuhu



------------------------------------------------------
sabtu ahad ni tme tuk rehatkan badan puas2..
huhuhuh sehat cergas + cerdas la hendaknya
kembali bersemangat waja..hehhe

No comments: