Friday, June 4, 2010

deting..(part 1)...




jum kite gi deting.....
bukan slalu dpt deting2 nih...




semalam aku + ayhlang gi iceroom kat nilai 1..
ni bahana aku bc blog mama aqilah hari tu..
lepas tu pulak si serena JJCM tu pun pegi situ..
so aku pun ajak ayhlang gi le try..
kot sodap leh gi lagi kan...

(kpd along: sori kak, eden gi dulu..eden try dah..not bad ar..
kang kite gi lagi okey.. hihihihi)



strawberry snow ice....sodappp rm 7.90


chicken Bologness spaghetti..pun sodap..ayhlang punye.. rm 8.90


Blackpapper Ckinken Chop..aku punyer.. rm 8.90..


lepas gi mkn2 tu gi JUSCO...pusing2 habiskan masa..
pastu tgk wayang,,,


ni nak tgu time nk masuk..we'll tgk cite Prince of Persia..
xde la best sgt...hahhaha..tuk buang2 masa ok le..
aku x suke tgk wayang sebenarnye...
tp kang kecik hati lak ayhlang...hahaha

pas tgk wayang perut lapo gi mkn kat kedai area umah jek..
than terus lik umah...

muke lapo pas penat menghabiskan mase...






-----------------------------------------------
dan hari ni bakal menghabiskan masa ke mane pula...
tunggu ye....

No comments: