Tuesday, June 1, 2010

mass kawen





  • tanggal 29 mei aku gi kenduri kawen kawan zaman kekanak riang dulu..Massuryadiana a.k.a MASS...dulu time skolah rendah baik ngn dia nih..suke ajak dia tido umah aku..hehehe..naik skolah menengah dah lain2 kelas so jarang nak berbual mesra..tp bile dah besar2 ni kemesraan terjalain semula..hahaha ala lagipun mmg tiap raya kite saling berkunjung balas kan... :)

  • kepada Mas + Irwan...SELAMAT PENGANTIN BARU...semoga kekal ke akhir hayat...

  • kat kenduri ni la jumpe kengkawan skbk dulu..borak2..lame x jumpe kan..lagi2 ngn siti fatimah tuh..mujur ade fb berjaya aku jejak dia..kredit tuk aku..heheheh



pengantin bersama kengkawan skbk..


haslila, nora, liya, mas, aku, ani + timah..



----------------------------------------------------------
tunggu undangan sahabat lain pulak..
siapakah selepas ini??? jeng jeng jeng..

No comments: