Saturday, April 17, 2010

lama x entry...

Lama x entry..kalo dulu paling2 seminggu skali ade gak aku nak post ape2 cite..
ermm mcm2 cite kalo nak cite..tp tu la line bukan bgs sgt buleh nak post cite hari2..
nunggu hari cuti la br laju skit...aku nak cite pe ek..2 minggu nye cite :) (pikir-pikir jap....)

  • e-Gtukar ....
Ini kes bikin aku susah hati last 2 weeks..huhuhu.. aku dah elok2 pass borang secara online..kire permohonan telah diterima, cume tunggu pengesahan dr GB..tup2 GB aku xleh nak online lak sbg pengesah..huhuhuh...tensen gila aku... Mau x tensen..kitenye borang dah settle..tup2 Gb lak x dpt login..ade ke no ic + no gaji dia x sepadan..sian gak aku tgk Gb keluar masuk keluar masuk dok selongkar fail2 dia,..nak cr nombor yg betul..padahal dah mmg itu le nombornya...so bile x buleh gak Gb suh aku kol JPN Swk..tye sistem dia tu..Mujur anthony sama GB nak turun ppd Marudi ade meeting ape ntah...so aku pe lagi mtk jasa Anthony tuk call JPN memandangkan dia ade kat tempat yg ade line tu nanti..kalo suh aku puas le dok mencari line nun diatas bukit tu ha..sooooo...bla..bla..bla..bla..Akhirnya senin lepas dah berjaya selesaikan e-gtukar tu...Alhamdulillah..br la lega aku ase..ye la..dpt x dpt tu belakang kire tp kalo boleh bila la dpt...janji aku dah try kan..mane la tau rezeki ada...kalo xde cube lagi bulan 9 nanti...cukup2 la tu..taun depan aku nak dok ngn ayhlang wehhhh...huhuhuhu :(

  • guru bertugas...
Sepanjang 12-14 april minggu aku jd guru bertugas..sgt bosan...minggu ni mujur la senin mlm ade coral speaking + action song nye pertandingan..so mlm tu xde klas..selasa lak ujan lebat gler..so xde klas lagi..suke aku minggu ni aku x yah turun kelas mlm..bosan aku...Bukan nak blaja pun budak2 ni..aku pun x phm nape budak2 ni sgt suke gi skolah tp malas nak blaja... bila ckp pasal minggu bertugas ni..bile dikira2..jumpe smula minggu aku bertugas baru balik semenanjung... huhuhuhu lambatnye lagi.... 5 minggu lagikkkkk...wawawahhh buhsannyerrrr.....


  • Badminton Games... VS tikar getah baru???
Td berlansung pertandingan badminton..bulan ni badminton lak..so dgr2 kumpulan aku menang..hihihi dimanakah aku??? aku sepanjang pagi td dok kerja keras kat pra tu..dok pasang tikar getah baru..ya ampun penat bangat...byk weh brg2 kat pra tuh..puas la dok berangkut kiri kanan...igt pertandingan lame..so buleh la pas kemas2 gi tgk.. la upenye kojap jek.. siap kemas tgk budak2 pun dah nak balik..la x sempat aku nak sokong.. hahhaha tahniahla wat kumpulan 2..selamber....bola jaring + badminton kite dah juara la ek...siap sedia lak tuk bulan depan,,main ape ek..lupe lak aku...bola tampar ase..so bulan depan aku bg sokongan padu okeh... :)


--------------------------------------------------
aku mcm malas la pulak nak taip lagi..
stop dulu ler...
hihihi :0

No comments: