Thursday, April 1, 2010

april itu...

1 APRIL 2010...
xde la yg spesel sgt..april fool??? xpenah kene pun..dan x penah kenekan org..xpenting mende tuh..lain ar hari raya aidilfitri ke..penting la jugak kan :) ...
tapi 1 april nih tarikh keramat...hahaha online e-Gtukar...dah selamat aku isi & antar secara online..permohonan dibuka 1-25 april 2010...skrg cume tgu pengesahan Gb terhadap permohonan itu..huhuhu harap2 semuanya berjalan lancar...Td line laju so aku amik peluang yg ade tuk online permohonan...kalo tangguh2 takut smpai ujung bulan x terisi lak..dapat x dpt belakang kire kan..janji aku dah try isi permohonan :)

Harapan??? harapan aku x la tinggi sgt..tp xde la sampai x berharap langsung...cume aku ase aku berserah..kalo dapat aku manusia paling happy,, dan kalo x dapat, aku ase aku masih mampu bersabar dan reda' ...so segala keputusan terserahlah pada yg berkuasa..sape la aku nak semuanya menjadi hak aku kan..aku ni org kecik jek...so i follow jek...( huhuu dlm hati nak lagi byk :P ) ...


Esok cuti Good friday..so td rata2 dah kuar ke bandar..kat skolah tinggal aku, Ag, Anthony ngn Gb jek...Ntah aku mcm mls nak kuar..mls melalui perjalanan kuar tuh..so baik aku dok diam2 jek kat umah kan...lagi pun byk keje nak kene buat nih..ecess padahal layan intenet jek keje nye tu nanti...upss insaf2..aku nak kene cerap next week..kene ngn Gb lak tuh..aduyai ape la aku nak wat ek...bohsannnnyeee...x yah skema sgt la Gb ku sayang..wat biase2 okeh??? pang.... siap sedia lina..rabu depan..nak ajar BM ke mate ek??? adus kene pikir lagi nih...BBM lagi..huuhhuu..xpe wat slamber jek....hihihi...


-------------------------------------------------
layan intenet sampai bengkak mato???
hahahaha...


No comments: