Friday, April 2, 2010

kenangan SKTMR 2008

  • Hari ni seharian dok dlm umah jek..sungguh buhsan..aku layan net dr 10 pagi smapi 4 ptg beb..gilo betul..ntah ape aku buat x tau le..benti tuk solat jek...membuang waktu betul aku nih...Tu la bile ramai kuar ni line sgt la cemerlang..so ape lagi byk masa tertumpu kat depan laptop jek la...membizikan diri menjejak rakan di FB pastu selongkar blog org yg best tuk dibaca..hihihhi...

  • Zaman skrg maju betul..anak murid aku masa pektikal kat SKTMR 2008 ,dulu punye la ramai kat FB..pastu ade sorg siap dah wat blog..uiii mak aiii korang br F1 dah pandai ek buang masa nih...hihihihi..tp ok la kan..kemajuan tuk digunakan tp jgn slah guna sudah la...Rindu lak kat ex-student zaman pektikal dulu..dah gi SMK depa..bangga gak aku sebab ramai dapat 5A ..ade yg dah SBP..yg kuar SBP pun ade..aiyooo mcm2..hihih..Windu ar kat korg...lebih2 lagi ex-5 diamond..,

sambutan hari merdeka 2008..


comey2 belake :0


set girls 5D..ade yg aku dah lupe namenye..hihihi


set boys 5D tuk majlis Khatam Al-Quran

ni ngan peserta nyanyian lagu kemerdekaan..


lastday..sempat bergambar di mural yg geng2 pektikal buat :P

  • Banyak2 gambo, gambo dgn budak2 5 diamond ni la paling byk..sebab aku byk ngaj depa kot..seminggu 3x masuk kelas depa..x tahu la depa suke ke x aku ngja depa kan...sehingga hari ni ade lagi yg still contact la..mcm Naszreen + yusuf kekadang sms gak..tp skrg FB jek.. pastu jumpe syafira + madiha + fakrul + nabilah kat FB jek..semua2 cemerlang dlm UPSR..hopefully kalian terus cemerlang dlm PMR + SPM..dan pastinya dlm hidup :) ..yg lain2 add jugak kat FB tp jarang nak bertegur sapa..depa segan ngn aku kot..@ pun sebab dah besar remaja ni ape klas kan nak chat ngn ex-cikgu dia :P ..camtu ker??? ummmmppp...

-----------------------------------------------
andai ada waktu pasti dapat ketemu :)


3 comments:

syafirafauzi said...

huhu.. saya pun rindu cikgu . :(
tu yg petikan kat atas tu saya ke?
siap dah ade blog dah. haha..
:)

Anonymous said...

hehehhe haah tu petikan khas tuk fira..teruskan bebelog okeh.. :)

syafirafauzi said...

hehe. ok cikgu.
:)