Monday, April 4, 2011

ZaRa dah dua bulan :)



my princess...
zara khadeeja..



aishhhhh
kejap je masa berlalu..
Zara dah dua bulan hari ni...

Alhamdulillah
zara membesar dgn baik skali..
berat nye x pasti ler bape..dah beketul2 bdn tu ha..
mgu depan br gi klinik tuk timbang + cucuk..hukhuk..
zara dah semakin pandai nak berborak..
tgh mlm dok tukar pampers pun dan lg dia ajak borak..
mujur tepuk2 pas tu tido balik..kalo x mata panda le omak eh..huhu
dah pandai suke kalo nyanyikan lagu tepuk amai2..hehee x tau le phm ke x..
pandai mencebek kalo kene marah..hehehe..
kalo ibu lambat layan pun cebek jek..hohhoho..
mlm2 kalo nak cepat tido kene bwk masuk bilik awal..
baring seblah + dia nak bergayut je..br cepat tido..aiyooo..


semoga tumbesaran zara terus berkembang dgn sehat + cergas ..
membesar bagaikan juara..hihihi...

tgk le pic terbaru zara (genap 2 bulan)

"
"
"
"
"


eeeyaahhh saya akan terus membesar bagaikan juara...yeyyy..


nama saya ZARA..
umur saya 2 bulan..
kepala saya sudah botak...
badan saya sudah berat....
hihihihih



sayang zara setiap masa ... =)



-----------------------------------------
Tahniah buat sahabat2 yg dpt bby gak saing2 zara jek nanti..
Lini + asben..twins baby boy...sonok ko lini..
Nanie + khairi diatas kelahiran baby girl..
Yana + katun , bby girl gak..



No comments: