Friday, April 15, 2011

pergi tak kembali...

Gambar taun 2009..
Arwah abah mertua + ayhlang + aku..



tanggal 8 april 2011 ( cukup seminggu hari ni)
bapa mertua ku telah kembali ke rahmatulah..
Arwah dah lama sakit...
ase pas raya haji taun lepas stat x leh bangun uruskan diri sendiri dah..
so emak mertua le yg buatkan semua..
aku mmg tabik spring le kat mak mertua aku
coz sgt sabar manjaga arwah that time..
sian gak letih nmpk gayanya nye tp gagahkan juga kan..

Arwah menghebuskan nafas terakhir pada jam 3.30ptg (jumaat)
time tu abah aku bersama ayahlang tgh bacakan yassin seblah arwah..
mak aku + mak mertua + husna ade gak disitu..
cume aku tgh buaikan zara kat dapur...

mujur sgt ayhlang sempat balik..
Alhamdulillah semua urusan berjalan lancar & dipermudahkan..

semoga rohnya ditempatkan di tempat2 org yg beriman..
Al-Fatihah..




---------------------------------------------------------
zara dah kene cucuk 2 bulan..
next entry la story...