Wednesday, August 25, 2010

ALHAMDULILLAH...


syukur Alhamdulillah...
liya si kembar aku dah selamat bersalin pagi semalam..
baby girl selamat lahir ke dunia jam 8.30pg tanggal 24 ogos 2010..
eeiiii ni wat x sabo cikna nak balik kmpg nih...
emak ckp baby montel gak..3.1kg, rambut pun lebat..
alahai bile pic dia dpt di apload ni...
kalo aku kat smnjung dah lame aku balik ni..
xpe2 sabo cikna ade 9 hari lagi nak fly...hehehhe...
actually senin tu aku sempat chat2 ngn Liya..
siap perli dia lg puas mkn sup tulang kat kg??
hehhehe..dia ckp puas..ni tgh pikir nak wat permintaan ape..
aku ckp ye la tu,, skali ko beranak esok ( selasa)..
hah skali betul..hahhha
dia dok ckp rilek2..lmbt lg...
almond london dia ntah sempat cr ke x ..hahhaa
xpe la liya kang raya aku tolong makankan ek..
mcm ko makankan tuk aku sepanjang aku kat sini..
hahahhaha...
dgr nye tengah hari ni liya dah leh kuar spital..
wah meriah la mak aku dok jaga cucu tu nanti..hehehe..
baby sape name ek...x sabo cikna nak tau ni.. :)



Semalam gak aku gi check up bulanan kat klinik sini..
everything ok jek...tp yg aku terkejutnya berat badan aku
leh lak turun 2.7kg...huhuhuhu..
aku timbang 43.3kg..biar betul..smpai aku ckp penimbang ni rosak ker??
try 1 lg penimbang same jegak..so betul la dah turun..
huhuhu sian kamu baby..camne la ibu kamu ni le makin turun lak berat..
padahal mkn dah ok dah..mabuk2 xde dah..alahai..
xpe2 kite tgu balik smnjung kita makan sedap2 ek..
kite suh babah kamu belanje makan...
pastu suh nenek kamu masak sodap2..kite kasi up berat badan nih...
hahahaha...






-----------------------------------------------
9 hari lagi nak balik..
x sabanyer....
balik nanti baby dah cukup 4 bulan..
mesti ayhlang x sabo nak jumpe i kan..hihihikk
:)



1 comment:

Bedah said...

Assalamualaikum Lina..
Sampaikan ucapan tahniah bedah pd liya ye..alhamdulillah