Wednesday, November 11, 2009

hari-hari terakhir di SKLM...

minggu nih hari-hari terakhir aku kat SKLM tuk taun 2009..hehehe..ye la sebab aku kan balit awal smgu dr cikgu2 lain :P ..so...minggu last ni xde la aku kire2 hari ngt..biase2 je..tup2 hari ni dah rabu..ok cite skit ape aku wat sepanjang mgu nih sblm aku nak lik nih...

>sakit-sakit badan
x tau mane silapnye..stat pg ahad tu sakit2 badan cam angin semacam jek dlm badan nih...bgn pagi tuh duduk2 jap..tp still ase x sedap so masuk bilik bajet nak tido la nih..pusing2 xleh gak..so bgn pi mandi terus pi umah syilvia mintak tolong urut badan...mujur syil ade kat umah..x jd gi gereja...perghhhh bes gler syil urt..gler bnyk angin dlm bdn aku syil kata..merah2 abis badan..lame gak syil urut ase dlm sejam lbh kot...
TQ syil..so byr 20sen jek..
balik dari umah syil dlm kul 12tghari..perut lapo gler..byk angin dah kuarkan..so bukak sardin, wat ikan bilis rendam ngn kicap ngn telo dadar..so ngappp!!! perghh byk gak aku mkn...kire bls lik ase lapo mlm td...
pas mkn dok2 jap tgk tb..pastu tido...bgn tido dlm kul 2lbh tu.....terus ase nak muntah...nah segala nasi aku mkn td kuar abis..huhuuuh penat jek aku mkn td..hhuhuuu..
angin smule ke?????

pas muntah tuh ase mengong2 skit...so aku mkn la asam ape ntah..janji asam..
kenyal2 masam2 manis kaler itam tuh...tup2 x smpai sejam aku muntah lik..keluar segala asam tuh..hhhuhuhuh aaa sudah awat la nihhhh????

stat pada tu aku terus muntah2..smpai la 6 kali aku muntah ari tu...aku try tido..lapo lak ase..bgn wat air + mkn biskut 3 keping..x smpai stgh jam gak muntah smule...hhuhuhuh..
pastu aku baring gak nak tido...tup2 dlm kul 10 tu terjaga sbb nak muntah...perghhh muntah lg...kaler ijau ha..kire tahap muntah ijau dah aku nih...nih 1st time aku muntah tahap kuar muntah ijau...pahit nak mampos!!!! kul 2pg muntah lg...hhuuhhu..perut lapo glerrr...akhirnya pg tu nak pi skolah aku gagahkan gak diri...so pas perhimpunan pg tuh
( senin kan)..dlm kul 8 lbh tu aku gi klinik ngn kak pija..sbb kak pija diserang cirit birit..hahahha...
so aku kene suntik 1 jarum kat tgn kiri,,,pergggghhh SAKITTTT!!!!! kali terakhir kene suntik ni time form 3 x silap aku...apsal skrg suntik sakit ek..ase dulu x sakit pun..huhuhu...
so dlm kul 9lbh lik smula skolah...terbaring terus aku..mls tgk budak dah..madam nor je uruskan...
pas waktu rehat tu aku mkn la skit kat pra..wat alas perut..hari tu kak nor msk ns + sardin + telo dadar...skit jek aku mkn..x lalu...dlm kul 10.45 aku ckp kat kak nor aku nak balik sbb x tahan dgr budak2 ni bising..lg sakit aku ase..so aku pun lik..smpai2 umah terus muntah lg..huhuhuhu kuar bis ns yg br masuk td..oohhh tuhan nape nih....so aku pun terus tido sampai la kul 2lbh...

adeh mlm tu flat lg..tido awal...perut lapo fler tp x leh masuk makanan..hhuuh
mlm td pun lapo gler..kul 4 aku dah bgn wat air milo..minum panas2..kasi isi perut..lapo..x leh tido..guling2 x leh tido gak..huhuu...

dan hari ni ase ok skit...perut cam x bes lg..ase sebu2 jek...adoila....
td mkn ns bik skit pun x abis...nahas la aku kalo lapo tgh mlm kang.. :(

BBQ
ptg selasa tu sempat gak aku join bbq tuk bola jaring..kire dah janji ngn budak2 kan kalo masuk final kite wat bbq...so dpt naib johan ari tu time ZBT so xtvt berBBQ dijalan kan kat bwh pokok dekat umah syil...syok..mkn smbil borak2 , mkn panas2 kan ayam tuh....gmbr mls lak aku nak buh..hehehhe....

------------------------------------------------
lagi 2 hari nak balik semenanjung..yehaaa!!!



1 comment:

Cikpid said...

kenapa ko begitu??food poisoning kot mnth2 jek..take care