Saturday, October 23, 2010

baby saya dah aktif...

  • haiiii...busannye hari ni..tetiba ase mcm nak entry sesuatu..x tau nak kongsi ngn sape kan...aku kan penyegan..so x nak la excited sgt kat teman2 serumah yg masih bujang2 belaka tu...ni nak cite pasal baby...hari ni dah 23weeks baby dlm perut aku..Ase mcm x caye jek..mgu depan dah cukup 6 bulan..aishhh cepat je asenye..gerakkan dia makin aku terasa..Alahai...dia gerak2 aku senyum sorg2 je la..x penah skali pun aku bgtau h/mate..dr dulu lg..ye la ms bby baru nak blaja2 wat gerakkan tu aku pun mcm rasa x rasa..tp skrg wahhh makin terasa..kdg2 nmpak gerak kulit perut ni...aku segan nak beria kat h/mate sbb depa bujang kan..kalo bujang dah nak kawen xpe gak..ni masing2 cam sunyi sepi jek bab kawen2 ni..hihihi...so kite x leh la lebih2 kan....
  • Skrg tiap petang & mlm kompem gerakkan padu dia terasa..dia lapo kot..sbb ibu dia ni mkn ns time dah lewat petang jek..sian anak aku..huhuhu..sehari skali je mkn ns..lain2 waktu ibu kamu ni mkn ntah ape2 jek...hahahha...sabo ye nak..sebulan je lagi..pasni babah kamu janjikan makanan terbaik tuk kamu...yeyyyy!!!.. x saba rasanya nak bercuti panjang ni..akan ku penuhkan peti ais dgn segala mknan berkhasiat..wahhhh semangat..ayhlang bukan main suke lagi..sbb katanya bukan anak dia je yg bakal membesa dgn sehat & berkhasiat , dia pun akan turut serta..cessss...Ayahlang kalo bab makan..aishhhhh...
  • Errmm seronok kalo waktu2 begini ayhlang ade kan..tp apekan daya..moment2 tumbesaran bby skrg aku lalui sorg2 je la dulu..ayhlang dgr cite je ek..aku tau ayhlang excited + x saba nak rasa gak gerakkan bby..tiap2 hari tye bby ade gerak x? bby tendang2 x? bby dah mkn ker? bby tido ek?? alahaiiii sabo ek babah...Skrg mmg bby slalu gerak2 dah..x kire waktu dah..suke2 hati dia jek nak gerak bile2..tp paling slalu kalo time aku baring2..wah x kasi aku tido ker??? huhuhu..dah le ibu kamu ni cepat je ngtuk skrg.. :)
  • Lagi 26 hari ayhlang nak dtg sini..yehaaaa..besnya...mtk2 la yahlang + mak + abah x bosan le 4 hari nak bertapa kat utan banat ni..hikhiks... x saba aku nak abiskan sesi persekolahan ni...pastu cuti panjang..yahoooo...besnye nak gi soping2 barang bby nanti... :)

-------------------------------------------------------

syoknye tgk HUSNA dah makin tembam..liya ko x entry ke blog pasal HUSNA tu...

No comments: