Sunday, March 14, 2010

- home sweet home- ...



Alhamdulillah flight AK5189 dari Miri
selamat mendarat jam 11.45 mlm kat Lcct jumaat mlm lepas
dengan tahap kelapan perut yg sgt dasat...
lapo gler aku...
so sebelum lik umah, ayhlang bwk pi makan dulu..
masa kat airpot miri aku gi gak mkn..meehoon tomyam...
x sdap ar..meehoon dia lembik gler.
pastu tomyam dia manis2 ape ntah.
.sgt mhal lak tuh..caittt..
x dpt aku menghabiskan..


so aku kini di...
" Home Sweet Home"

dan hari ni aku sgt bosan sb ayhlang keje..huhuhu..
semalam x gi mane pun..
just gi tesco dlm kul 2 tuh.pastu lik umah..
mlm gi pasar mlm lak...

dan hari ni pepagi bute ayhlang dah gi keje...
buhsannnnn le aku nih....

nak study malas..
tgu dah smpai miri le..hehehe
mlasnye aku nk fly semula selasa nih..adoila..nasib2...


----------------------------------------------
lambat gi ayhlang nak balik nih...
huhuhu :(

2 comments:

Azwani Shaari said...

alalala..ciannya ayahlang keje.. xpe, nnti mlm leh spend masa sesama:D

linazamaba said...

heheh..nasib le kan....bosan xde teman berbual..senyap sunyi jek umah...